Kompensation Covid-19

Alla kunder som ägt ett giltigt entrékort under perioden 16 mars- 3 maj har nu rätt till kompensation

Som kund har du två alternativ

  1.  Reducerat pris när du tecknar nytt entrékort
  2. Återbetalning till konto på förlorat belopp

För att ta reda på hur stor kompensation du har rätt till, kontakta receptionen.

Kompensationen är tidsbegränsad, se villkor nedan

  • Reducerat pris vid teckning av nytt kort gäller endast två månader från den dagen ditt tidigare kort löpte ut.
  • Återbetalning till konto måste ske senast den 15/8, därefter har du ingen rätt till återbetalning.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Här kan du lämna synpunkter på sidans information. Tack för att du hjälper oss att göra webbplatsen bättre!

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of horby.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.